Blogia
olfo

Gratis Stack Jump hack onlineapp 2019 (till ånga)

↡↡↡↡↡↡

firstgamehack.com

⇪⇪⇪⇪⇪⇪

 

 

Voodoo; 233346 Rösta; Storlek = 137473 KB; Så det kostar $ 3 för att bli av med annonserna. De var irriterande så jag gick och gjorde det. Det var bara $ 3. men för att låsa upp vissa tecken måste du använda en viss mängd "andra chanser". Vilket gör att du kan fortsätta nivån av dig misslyckas. Men för att göra det måste du titta på en annons. Så betalt för att ha annonser borttagen, bara för att vända och titta på dem så jag kan använda "andra chansen" gimmick till olåsta tecken. Det bringar det ner en stjärna, eftersom det ganska mycket offrar min resonemang för att ge den här utvecklaren $ 3 i första hand. Det är bara min personliga åsikt. Det är inte en stor affär. Trodde det var värt att notera och låta andra veta om du borde eller borde inte betala för att ta bort annonser. Med annonser Det kan vara laggy i tid och vissa annonser kräver att du stänger spel appen helt och öppnar den igen. Därför betalade jag för att få bort dem men det var ganska meningslöst. Så långt som spelningen går. Det är en bra killer och både jag och min flickvän älskar det. Vi har redan spenderat några timmar på det. Det är verkligen ett roligt, litet spel att döda tid med; Version Info = - Lades till 4 nya tecken; Enheter = Apple ipad; Hur hög kan du klättra?

 

 

0 comentarios